Зміст поняття “ спілкування “ - Психология - Каталог рефератов - Рефераты на отлично
Суббота, 19.04.2014
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 588

Главная » Статьи » Психология

Зміст поняття “ спілкування “
Зміст поняття “ спілкування “ розкривається в двох взаємозалежних аспектах – це як дві сторони однієї медалі : – як процес, не спрямований на зміну психологічного стану партнера; - як процес, спрямований на зміну психологічного стану партнера. Функції спілкування : контактна, інформаційна, спонукальна, координаційна, функція розуміння, емотивна (цілеспрямоване збудження у партнері потрібних емоційних переживань, неусвідомлюваний обмін переживаннями ). інструментальна, функція самовираження, трансляційна, експресивна, функція соціального контролю, функція соціалізації. Особливість спілкування – у його нерозривному зв’язку з діяльністю. Діяльність є головним середовищем і необхідною умовою виникнення і розвитку контактів між людьми, передавання потрібної інформації, взаєморозуміння та узгодження дій. Змістом спілкування завжди є інформація, зумовлена потребами взаємодії людей. Змістом спілкування є знання, уміння, навички – зміст свідомості людини. Різновиди спілкування : а) залежно від контакту учасників : міжособистісне, особистісно-групове, міжгрупове; б) за тривалістю : короткочасне – довготривале; в) за включеністю : безпосереднє-опосередковане, пряме – непряме; г) за завершеністю : завершене – незавершене; е) за сферою перебігу знань ; у сфері знань, навичок, умінь (навчання і виховання ), у реально виконуваній діяльності (навіювання, переконання ), у сфері мотивів і потреб (переконання); ж) за використовуваними засобами : матеріальне ( предмети постають засобами у спілкування ), знакове (вербальне – невербальне, особистісно-смислове з використанням засобів, які зрозумілі лише в даній групі ); з) за орієнтацією – соціальне особистісне. Структура спілкування включає 3 сторони : комунікативну( обмін інформацією), інтерактивну (обмін діями ), перцептивну (сприймання людини людиною ). Комунікативний аспект спілкування : передача, формування, розвиток, уточнення інформації. Обмін інформацією змінює відносини між учасниками. Він можливий, якщо відсутні бар’єри у спілкуванні. Інформація передається за допомогою вербальних і невербальних засобів
Категория: Психология | Добавил: Admin (09.03.2008)
Просмотров: 1322 | Рейтинг: 2.0/6 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 0
Гостей: 0
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2014
Сайт управляется системой uCoz