Понедельник, 29.04.2024
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 603

Главная » Статьи » Психология

Діагностика готовності дитини до школи. Компоненти готовності.
Діагностика готовності дитини до школи. Компоненти готовності. Поняття шкільної зрілості.
Методика Кернса-Йірасека – поєднує 3 завдання, які виявляють рівень розвитку моторики, аналітичних і синтетичних функцій кори г/м. Складається з 3 завдань: малюнок людини, змальовування короткого речення з 3 слів, змальовування крапок. Сума оцінок виконаних завдань є загальним результатом дослідження. Дитина вважається неготовою до школи, якщо сума балів перевищує 9. 9-11 балів – додаткове обстеження.
Орієнтований тест шкільної зрілості ( Вербальне мислення Й. Йірасек). Дитина повинна відповісти на 20 запитань, за кожне з яких отримує бали. Загальна сума балів свідчить про рівень розвитку особистості. Високий р-нь (24 і більше), вище середнього ( 14-23), середній ( 0-13), нижче середнього ( -1 до -10), низький ( від – 11балів).
“Малюнок людини” Гудінафа – шпора №35.
Готовність до школи включає такі компоненти : мотиваційну, вольову, розумову, комунікативну й мовну готовність. Комунікативна готовність до школи – рівень розвитку умінь та навичок спілкування з людьми дитини 6-7 років. Мотиваційна готовність до школи – наявність у дитини, що йде до школи системи мотивів, що забезпечують високий інтерес до навчання в школі.
В педагогічній і психологічній літературі поряд з терміном “готовність до школи “ вживають термін “ шкільна зрілість”. Ці терміни майже синоніми, хоча другий більшою мірою відображає психофізіологічний аспект дозрівання організму.
Компоненти зрілості:
1) Інтелектуальна зрілість. Ознаки: (диференційованість сприймання ( виділення фігури з фону); концентрація уваги; аналітичне мислення ( здатність розуміти основні зв’язки між явищами); логічне запам’ятовування; сенсомоторна координація ( здатність виконувати завдання), вміння відтворювати зв’язок, розвиток дрібної моторики).
2) Емоційна зрілість ( невелика кількість імпульсивних реакцій, здатність тривалий час виконівати не зовсім цікаве завдання);
3) Соціальна зрілість (потреба дитини у спілкуванні з ровесниками і вміння підкорюватися законам дитячих груп або класу, здатність виконувати роль учня у навчальному процесі.
Особистісна шкільна зрілість визначається мотивацією і складається з пізнавальних та соціальних мотивів, які утворюють внутрішню позицію школяра.


Категория: Психология | Добавил: Admin (16.03.2008)
Просмотров: 2667 | Рейтинг: 5.0/1 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляется системой uCoz