Застосування тесту Р. Амтхауера для дослідження структури інтелекту. - Психология - Каталог рефератов - Рефераты на отлично
Понедельник, 05.12.2016
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 599

Главная » Статьи » Психология

Застосування тесту Р. Амтхауера для дослідження структури інтелекту.
Тест Амтхауера – в 8-10 класах і вищих навчальних закладах можна використовувати тест структури інтелекту Амтхауера ( створений в 1953 році, остання редакція була в 1975році), тест можна застосовувати з 13 до 60 років. ТЬест спирається на багатофакторну теорію інтелекта. Інтелект розуміється як єдність визначених психічних здібностей, які проявляються в різноманітних формах діяльності. Проводиться діагностика наступних компонентів інтелекта : вербального інтелекта, математичного, просторового і мнемічного. Тест скаладється із 9 субтестів: 1.поінформованість. 2. Класифікація. 3. Аналогії. 4.Узагальнення. 5. Арифметичні задачі. 6. Числові рядки ( 1-6 субтести діагностують вербальний інтелект ). 7. і 8. Субтести на просторові уявлення. 9. запам'ятовування вербального матеріалу. Якщо загальна сума 1, 2, 3, 4 субтестів більша, ніж сума 5, 5, 7, 8, 9 субтестів, то у людини більш розвинуті теоретичні здібності, якщо навпаки – то практичні здібності. . Можна виявити приоритетний розвиток гуманітарних здібностей ( за 1, 2, 3, 4 субтестам), математичні здібності ( 5, 6 субтести ), технічні здібності ( 7, 8 субтести ). 1 субтест потребує індуктивного мислення, чуття мови. Завдання досліджуваного – завершити речення одним із наведених слів. Кількість завдань – 20, час виконання – 6 хвилин. 2 субтест визначення загальних рис – дослідження здатності до абстрагуванню, оперуванню вербальними поняттями. 3. Аналогії – аналіз комбінованих здібностей. 4. Класифікація – оцінка здатності витримувати судження. 5. Завдання на рахунок – оцінка рівня розвитку практичного математичного мислення. 6. Рядки чисел – аналіз індуктивного мислення, здатності оперувати з числами. 7. Вибір фігур – дослідження просторової уяви, комбінованих здібностей. 8. Завдання з кубиками – досліджується те саме, що і в 7 субтесті. 9. Завдання на здатність зосередити увагу і зберегти в пам’яті засвоєне. Загалом пропонується запам’ятувати 25 слів ( час запам’ятовування таблиць – 3 хвилини). Всього в тесті Амтхауера досліджуваним пропонується 176 завдань. Загальний час – 90 хвилин. При створенні теста Р.Амтхауер виходив з концепції яка розглядає інтелект як спеціалізовану підструктуру в цілісній структурі особистості. Цей конструкт розуміється ним як структурована цілісність психічних здібностей, які проявляються в різноманітних формах діяльності. В інтелекті виявляється наявність визначених “ центрів тяжкості “ – мовного, математичного інтелекту, просторових уявлень, функцій пам’яті, і ін.
Категория: Психология | Добавил: Admin (19.03.2008)
Просмотров: 1530 | Рейтинг: 0.0/0 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2016
Сайт управляется системой uCoz