Особливості психодіагностики з метою профорієнтації. - Психология - Каталог рефератов - Рефераты на отлично
Воскресенье, 04.12.2016
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 599

Главная » Статьи » Психология

Особливості психодіагностики з метою профорієнтації.
Профконсультація проводиться у школі(ст. шк. Вік та в організаціях, підприємствах).
Головною метою розвиваючої профконсультації є активізація процесу формування психологічної готовності учня до професійного самовизначення. Традиційні завдання професійної психодіагностики :). 1. Використання результатів психодіагностики для виявлення психічних властивостей, які професійно важливі для обраної майбутньої професії. 2. Підбір методів і засобів розвитку професійно важливих якостей, відповідно до вимог професії. 3. Контроль розвитку цих якостей ( після корекції, тренінгу). 4. Враховуючи результати психодіагностики для визначення обмежень у виборі професій, яка виявляє жорсткі умови у виборі можливостей.
«Карта інтересів» - методика використовується з метою профорієнтації та при прийомі на роботу. Може проводитися для дослідження як підлітків так і дорослих. Гарні результати виходять при використанні цієї методики у осіб, що змінюють професію. Час дослідження не регламентується, але варто зауважити, що дослідження не перевищує 40 – 50 хвилин. Методика складається із 93 запитань.
Інструкція: у вас є можливість продовжити навчання чи піти працювати. Для того аби допомогти вам обрати професію, пропонуємо вам ряд запитань. Подумайте перед тим, як відповісти на кожне запитання. Постарайтеся дати якомога точнішу відповідь. Якщо вам дуже подобається те, про що ми запитуємо, то в листі відповідей під тим же номером поставте «++», якщо просто подобається «+», якщо не знаєте, сумніваєтесь «0», якщо не подобається «-», якщо дуже не подобається «--». Відповідайте на кожне запитання не пропускаючи жодного. Якщо у вас виникнуть запитання запитуйте одразу. Обробка результатів :підрахунок у кожному стовпчику бланку для відповідей кількість знаків «+» і «-», а далі із першої суми вираховується друга. Таким чином, виходить 24 цифри зі знаками «+» чи «-», які відповідають 24 видам діяльності. Вибираються 2-3 види діяльності, котрі набрали більшу кількість знаків «+».Рекомендується застосовувати методику для людей до 35 років. Можна застосовувати опитувальник як індивідуально, так і в групі.
«ДДО» - методика призначена для відбору на різні типи професій у відповідності з класифікацією типів професій Е. А. Климова. Складається опитувальник із 20 питань(1а 1б, 20а-20б)
Інструкція – уявимо, що після певного виду навчання ви зможете виконувати будь-яку роботу. Але якщо б вам довелося вибирати лише з двох можливостей, що ви б обрали?». Листок для відповідей зроблений так, щоб можна було підрахувати кількість знаків»+»,в кожному із 5-ти стовпців. Кожен із 5-ти стовпців відповідає певному типу професії. Досліджуваному рекомендується обрати той тип професії, який отримав максимальну кількість знаків «+». Типи професій по стовпчикам: людина-людина, людина-техніка, людина-природа, людина-знакова система, людина-художній образ. Методика використовується ік індивідуально так і в групі.


Категория: Психология | Добавил: Admin (19.03.2008)
Просмотров: 631 | Рейтинг: 3.0/1 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2016
Сайт управляется системой uCoz