Дайте загальну характеристику раннього дитячого віку. Криза трьох років. - Психология - Каталог рефератов - Рефераты на отлично
Суббота, 03.12.2016
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 599

Главная » Статьи » Психология

Дайте загальну характеристику раннього дитячого віку. Криза трьох років.
Криза трьох років. На початку раннього віку (після першого року) дитина, яка набуває прагності до самостійності і незалежності від дорослого залишається зв’язаною з ним об’єктивно і суб’єктивно. Це протиріччя розв’язується у новій ССР, яка являє собою співробітництва або спільну діяльність дитини з дорослим. Дорослий перестає бути центром уваги, а центром стає предмет. На другому році життя, предметне співробітництво з дорослим докорінно змінюється. Змістом їх спільної діяльності стає засвоєння суспільно-вироблених способів застосування предметів. Своєрідність нової ССР полягає у тому, що дитина живе тепер разом з дорослим, з його допомогою. Дорослий робить не замість дитини, а разом з нею. Форма спілкування протягом раннього віку залишається ситуативно дійовою, але характер спілкування суттєво змінюється. Від тепер необхідні співучасть дорослого, одночасна практична діяльність з ним, виконання однієї і тієї ж справи. У такому співробітництві спілкування перестає бути провідною діяльністю, воно стає засобом опанування суспільними способами використання предметів. Предметна діяльність – є новим типом діяльності для дитини. Відбувається диференціація предметно практичної та ігрової діяльності з предметами. Криза 3-х років. Малюк вчиться відокремлювати себе від дорослого, починає ставитись до себе як до самостійного Я,тобто в нього з’являються початкові форми самосвідомості. Все це призводить до розвитку прагнення дитини бодай у вузьких межах своїх можливостей діяти самостійно, без допомоги дорослих. Цей період прийнято вважати критичним, оскільки дорослі зіштовхуються з труднощами у взаємовідносинах з дитиною, яка може стати вкрай впертою. В основі цієї кризи - об’єктивна суперечність між новою тенденцією дитини до самостійного задоволення своїх потреб та прагненням дорослого зберегти старий стиль стосунків і обмежити активність дитини. Криза вирішується шляхом переходу дитини до ігрової діяльності.
Категория: Психология | Добавил: Admin (20.03.2008)
Просмотров: 1488 | Рейтинг: 5.0/5 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2016
Сайт управляется системой uCoz