Механізми корекційного впливу за І.Ялом - Психология - Каталог рефератов - Рефераты на отлично
Воскресенье, 11.12.2016
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 599

Главная » Статьи » Психология

Механізми корекційного впливу за І.Ялом
В якості головних механізмів корекційного впливу І.Ялом виділяє наступні : 1. Повідомлення інформації. – отримання клієнтом в ході групової психокорекції різноманітних відомостей про особливості людської поведінки, міжособистісної взаємодії, конфлікта. 2. Навіювання надії. Поява надії на успіх рішення проблеми під впливом покращення стану інших клієнтів і власних досягнень. Успішна продвинута психокорекція клієнта слугує останім в якості позитивної моделі, відкриває їх оптимістичні перспективи. 3. Універсальність страждань, переживань і розуміння клієнтом того, що він не один, що інші члени групи також мають проблеми, конфлікти, переживання. Таке розуміння сприяє подоланню егоцентричної позиції , появою почуття “ общности “ і солідарності з іншими, підвищенню самооцінки. 4.Альтруїзм - можливість в процесі групової психокорекції допомагати один одному, робити щось для іншої людини. Допомагая іншим, клієнт стає більш впевненим в собі. Він відчуває себе здатним бути користним і потрібним, поинає більше поважати себе і вірити у власні можливості. 5.Корегуючі рекапітуляціі первиної сімейної групи. Клієнти знаходять в групі проблеми і переживання, які беруть початок в батьківській родині, почуття і способи поведінки, характерні для батьківських і сімейних відносин в минулому. Виявлення і реконструкція минулих емоційних і поведінкових стереотипів в групі дає можливість їх проработки, виходячи із актуальної ситуації, коли психолог виступає в ролі батька або матері для клієнта, а інші учасники – в ролі сестер, братьєв і інших членів сім’ї. 6.Розвиток техніки міжособистісного спілкування. – клієнт має можливість за рахунок зворотнього зв’язку і аналізу власних переживань побачити свою неадекватну міжособисісну взаємодію і в ситуації взаємного прийняття змінити його, розробити і закріпити норми, більш конструктивні способи поведінки і спілкування. 7.Імітаційна поведінка. Клієнт може навчитися більш конструктивними способами поведінки за рахунок подражання психологу і іншим успішним членам групи. Підкреслюється, що багато психологів недооцінюють роль цього фактора. 8. Інтерперсональний вплив. –отримання нової інформації про себе за рахунок зворотнього зв’язку, що призводить до змін і розширення образа Я. Можливість виникнення в групі емоційних ситуацій, з якими клієнт раніше не міг справитися, їх аналіз і проработка. 9. Групова згуртованість . – симпатичність групи для її членів, бажання залишатися в групі, почуття довіри, прийняття групою, взаємне прийняття один одного, почуття Ми групи. Групова згуртованість розглядається як фактор, аналогічного відношення психолог-клієнт в індивідуальній психокорекції. 10. Катарсис - відреагування, емоційна розгрузка, вираження сильних почуттів. Кратохвил в якості головних механізмів вказує наступні : участь в групі, емоційну підтримку, самодослідження і самоуправління, зворотній зв’зок або конфронтацію, контроль, корективний емоційний досвід, перевірку і навчання новим способам поведінки, отримання інформації, розвиток соціальних навиків. Особливості комплектації групи : При комплектації групи необхідно керуватися двома головними принципами : 1. Добровільності. – клієнт самосьійно приймає рішення працювати в колекційній групі, так як він повинен бути особисто зацікавленим у власних змінах. 2. Інформованості. – клієнт має право зараннє знати все, що з ним може відбуватися, а також ті процеси, які будуть відбуватися в групі. Також враховуються : 1. віковий і статевий склад групи. 2. Професійний склад групи. 3.розмір групи.( велика група – 25-30, мала –8-12, або 4-5 ). 4. Частота і тривалість зустрічей.( короткочасною ( 1-6 міс. ) або довготривалою ( до декількох років )оптимальною вважається 3-4 заняття в неділю тривалістю 60-90 хв., частота зустріч – від 1 до 5 раз в неділю.). 5. Підготовка до групової корекції.
Категория: Психология | Добавил: Admin (20.03.2008)
Просмотров: 1705 | Рейтинг: 4.0/2 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2016
Сайт управляется системой uCoz