Процедури психологічного консультування - Психология - Каталог рефератов - Рефераты на отлично
Суббота, 10.12.2016
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 599

Главная » Статьи » Психология

Процедури психологічного консультування
1.Етап. Збір інформації. Першою процедурою на цьому етапі є Зустріч клієнта консультантом. Другою процедурою являється – встановлення позитивного та сприятливого емоційного настрою клієнта. Третьою процедурою цього етапу є зняття психологічних бар»єрів(приємна музика, дозволити клієнту спершу побути на самоті в кабінеті, дати клієнту в руки книгу, журнал, іграшку, сказати клієнту, що теж хвилюєтесь).
2.Етап. Перша процедура: діагностика особистості клієнта(бесіда, спостереження , тести). Друга процедура: вияснення суті проблеми клієнта, виявлення його ресурсів(діалог, слухання). Третя процедура: активізація пам»яті клієнта(допомога у виявленні справжніх почуттів та формулюванні висказувань, психологічна підтримка клієнта, паузи, провокація клієнта).
3.Етап. Стратегічний. Перша процедура: визначення можливих рішень (інформування клієнта, порада, переконання, роз’яснення). Друга процедура: обговорення плану дій( пошук рішень, стимулюючі питання, визначення алгоритму щодо вирішення проблеми, конкретизація очікуваного результату). Третя процедура: визначення способів контролю за реалізацією наміченого плану. Четвертий етап: реалізація плану клієнтом(проводиться клієнтом самостійно, без присутності персоналу).
Техніка психологічного консультування.
1.Етап.Початок роботи.
А)першою процедурою на цьому етапі – зустріч клієнта консультантом.
Техніки: - Привітання( « Я рада вас бачити», « Рада познайомитися»
- Проведення клієнта на місце (Дати можливість вибрати місце самому клієнту).
Б) процедура - встановлення позитивного психологічного клімату з клієнтом.
Техніки: - Встановлення раппорта (потрібно справити гарне враження на клієнта – охайний вигляд, приємний вигляд обличчя, дотримання спеціальної зони спілкування).
В) процедура- зняття психологічного бар»єра.
Техніки: - дати клієнту спершу побути самому(освоїтися) ;
-м»яка, спокійна музика; - помірні рухи руками, можна дати клієнту журнал чи книгу, або іграшку. -сказати, що ви теж хвилюєтесь, що був випадок, коли один клієнт також хвилювався, але все пройшло добре.
2.Етап. Збір інформації.
А) Процедура – діагностика особистості клієнта.
Техніки: Бесіди, спостереження, тести. Б) Процедура – вияснення суті проблеми клієнта, виявлення його ресурсів. Техніки: слухання, діалог. Тут головним є активне слухання (кивання головою, питання –ехо( клієнт « В мене поганий настрій» - психолог « У вас поганий настрій?»), дослівне повторення фраз клієнта, прийом уточнення певних фраз клієнта, перефразування окремих реплік клієнта, віддзеркалення емоцій(проказування їх словами – «ви засмучені, ви схвильовані».
В) Процедура – активізація пам»яті клієнта.
Техніки: допомога у виявленні справжніх почуттів та формулюванні висказувань, психологічна підтримка клієнта(емпатія- входження в почуття і світ іншого), провокація клієнта( слова клієнта ставляться під сумнів, аби клієнт сприйняв ситуацію з іншого боку), заповнення пауз( виникаючі під час консультування паузи потрібно заповнити питаннями, метафорами, «тримати паузу»)
3.Етап . Стратегічний.
А) процедура – виявлення можливих рішень.
Техніки: інформування клієнта(інформація з даної проблеми повинна бути доступною, конкретною, суб’єктивною); порада(висказування власної думки стосовно проблеми, але не осудження.); запевнення( психолог запевняє клієнта в правильності рішення, або не допустимості його); роз’яснення(роз’яснення своєї точки зору клієнту).
Б) Вияснення плану дій.
Техніки: пошук багатьох рішень, стимулюючі питання, складання алгоритму
щодо вирішення проблеми, конкретизація очікуваного результату. В) процедура – вияснення способів контролю за реалізацією наміченого плану( використовуються ті самі техніки, що й в попередній процедурі); техніка закріплення впевненості клієнта та формування готовності до досягнення.


Категория: Психология | Добавил: Admin (20.03.2008)
Просмотров: 2105 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2016
Сайт управляется системой uCoz