Професійна орієнтація - Психология - Каталог рефератов - Рефераты на отлично
Суббота, 10.12.2016
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 599

Главная » Статьи » Психология

Професійна орієнтація
Професійна орієнтація традиційно розглядається у психології і педагогіці як суто шкільний аспект загальноосвітнього та трудового навчання. Внаслідок цього один із структурних компонентів системи професійної орієнтації – є профорієнтаційна консультація, що не вкладається в систему навчання, виступає як певний додаток до профорієнтації. Профорієнтаційна консультація – це система психологічного вивчення особистості учня з метою надання йому обґрунтованих порад щодо оптимальних для нього напрямків і засобів професійного самовизначення. У центрі профорієнтаційної консультації перебуває особистість у всій складності її психологічної структури, з індивідуальними особливостями прояву її психічних функцій, з її потребами, домаганнями, інтересами, зі сформованою (за допомогою профінформаційної роботи) профорієнтаційною позицією. В основі такої позиції – спрямованість особистості на самостійне вирішення проблеми власного професійного самовизначення.
У процесі профконсультації учень отримує допомогу, яка дає йому змогу уточнити свою профорієнтаційну позицію, спрямувати її на реальні для нього перспективи і засоби професійного самовизначення. Здійснюється відкрите для особистості проектування її психологічної структури на різні сфери професійної діяльності з огляду на динамічні умови, як суб’єктивні(наявні і можливі здібності особистості – її психологічну структуру, рівень і якість ос віти, фізичний стан), так і об’єктивні (соціально-економічні реалії задоволення домагань особистості).
Профконсультація ґрунтується на активній пізнавальній діяльності учня, на його пізнавальних потребах, потребах у самопізнанні і на актуалізованих потребах вирішення життєво важливих питань власного професійного самовизначення.
Схема профконсультації: 1. Виявлення інтересів, схильностей, професійних переваг. 2. Формування образу “ідеальної” професії. 3. Аналіз миру професій і конкретизація «ідеального» образу у вигляді можливих варіантів професій. 4. Аналіз психологічних портретів професій. 5.індивідуально-психологічних особливостей клієнта. 6. Зіставлення виявлених особливостей з вимогами професій.
7. Уточнення професії, розробка програми і оволодіння професією. 8. 2-3 бесіди і коротке діагностичне обстеження для старших класів.9. консультація, що мають виражені професійні і достатньо стійкий професійний план. 10. Робота з менш успішними в цьому плані що вчаться не обмежується декількома консультаціями. 11. Діагностична і коректувальна робота. 12. діагностико-корекційна робота. 13. Завершення.
Категория: Психология | Добавил: Admin (25.03.2008)
Просмотров: 384 | Рейтинг: 0.0/0 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2016
Сайт управляется системой uCoz