консультування тривожних клієнтів - Психология - Каталог рефератов - Рефераты на отлично
Воскресенье, 11.12.2016
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 599

Главная » Статьи » Психология

консультування тривожних клієнтів
. Тривожність виявляється на трьох рівнях:
1. нейроендокринному (продукція адреналіну – епінефрин)
2. психічному (неусвідомлювані побоювання)
3. соматичному (фізіологічні реакції різних систем організму на збільшення епінефрина)
такі клієнти як правило попадають не до психолога, а до лікаря. Людина, що постійно випробовує тривожність, живе як би під темним небом, і не здатна перебороти напругу. Робота з таким клієнтом стомлююча, тому що клієнтові часом важко пояснити, які проблеми сховані за цим важливим переживанням. Консультант повинен вміти розглядати різні сторони тривожності, такі як:
• виражається перейменуванням. «Я роздратований, я в напрузі, я не почуваю себе самим собою»
• виражається соматичними симптомами. Більшість клієнтів зв’язують їх з ситуаціями, що викликають тривожність.
• Маскується певними діями. Грюкання пальцями по столі, крутіння ґудзиків.
• Нерідко ховається за іншими емоціями. Дратівливість, агресивність, ворожість можуть виступати як реакції на зухвалу тривогу ситуації
• Багатомовність, як спосіб маскування тривожності. Клієнт прагне сховати свою тривожність і «обеззброїти» консультанта.
• Деякі клієнти, щоб завуалювати тривожність і придушити активність консультанта, постійно перебивають його. Консультантові варто не вступати в конкуренцію, а різко обірвати клієнта і вказати на неприпустимість подібного поводження.
• Певна категорія клієнтів захищається від тривожності парадоксальним шляхом. Демонстративно розповідають про свої турботи і запитують, що їм робити.
• Тривожність може мотивувати опір самому процесу консультування. Пручаючись, клієнт намагається контролювати свою відкритість, бути як можна більше без особистісним, придушувати свої почуття стосовно консультанта.
• Іноді тривожність змушує клієнта не тільки пручатися, але й демонструвати ворожість до психолога, найчастіше в схованій формі. Розповідає історії про помилки психологів.
Консультуючи тривожних клієнтів, важливо знати не тільки способи, якими вони маскують свою тривожність, але й засобу, за допомогою яких прагнуть позбутися від неприємного впливу тривожності. Засобами служать механізми психологічного захисту.
Витіснення – мимовільне усунення в несвідоме неприйнятих думок, почуттів.
Регресія – неусвідомлене сходження на більш ранній рішень пристосування, що дозволяє задовольнити бажання.
Проекція – віднесення до іншої особи або об’єкта думок, почуттів, які на свідомому рівні індивід у себе відкидає.
Інтроекція – символічне включення в себе об’єкта або людини.
Раціоналізація – захисний механізм, що виправдовує думки, які насправді не прийнятні.
Інтелектуалізація – припускає перебільшене використання інтелектуальних ресурсів з метою усунення емоційних переживань і почуттів.
Компенсація – несвідома спроба подолання реальних й уявлюваних недоліків.
Реактивне формування – підмінює неприйнятні для усвідомлення спонукання протилежними тенденціями.
Заперечення – відкидання думок, потреб реальності, які не прийняті на свідомому рівні.
Зсув – це механізм напрямку емоцій від одного об’єкта до більш прийнятної заміни.
Дуже важливо дозволити клієнтам виговоритися й виразити свою тривожність, тому що неспокійний клієнт мало що чує, до нього не доходять умовляння консультантові. Із тривожним клієнтом необхідно обговорювати його стан.
Категория: Психология | Добавил: Admin (25.03.2008)
Просмотров: 1091 | Рейтинг: 0.0/0 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2016
Сайт управляется системой uCoz