Консультування клієнтів з завищеним рівнем домагань - Психология - Каталог рефератов - Рефераты на отлично
Суббота, 03.12.2016
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 599

Главная » Статьи » Психология

Консультування клієнтів з завищеним рівнем домагань
Інколи клієнти ненаситні у своїх вимогах. Вони вимагають частіших і довших зустрічей з консультантом, домагаються постійної турботи, хочуть телефонувати додому й подовгу розмовляти із ним і, взагалі, – мати можливість у будь-який час зв’язатися з консультантом; переконані, ко консультант вплине і на їхніх близьких. Інакше кажучи, в особі консультанта ці клієнти хочуть мати постійного порадника в житті.
Зіткнувшись із такими нереалістичними вимогами клієнтів, насамперед слід відповісти собі на кілька питань:
• Як я почуваю себе, коли від мене вимагають так багато?
• Чи можу я сказати клієнту «ні», коли цього хочу?
• Які вимоги я ставлю перед собою і наскільки вони співпадають з вимогами клієнтів?
• Чи можу я протистояти підвищеним вимогам клієнтів, чи дозволю маніпулювати собою?
Відповіді на ці запитання відіграють вирішальну роль у формуванні ставлення до подібних клієнтів.
Деякі консультанти, особливо молоді, відчувають надмірну потребу в наданні допомоги. Клієнти з підвищеними вимогами дуже легко маніпулюють цією потребою. Консультативний контракт у таких випадках починає скидатися на стосунки розбещеної дитини із занадто турботливими батьками, яким нелегко змиритися з примхами своєї дитини, але зате вони почувають себе «задіяними».
Консультант повинен позбавитися ілюзій про свою значимість, незамінність у житті клієнта.
Необхідно розуміти природу підвищених вимог клієнтів і характер своїх реакцій на них, а також уміти не вдаватися до конфронтації.
Категория: Психология | Добавил: Admin (25.03.2008)
Просмотров: 484 | Рейтинг: 0.0/0 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2016
Сайт управляется системой uCoz