КОНСУЛЬТУВАННЯ ПРИ ПАРАНОЇДАЛЬНИХ РОЗЛАДАХ - Психология - Каталог рефератов - Рефераты на отлично
Воскресенье, 04.12.2016
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 599

Главная » Статьи » Психология

КОНСУЛЬТУВАННЯ ПРИ ПАРАНОЇДАЛЬНИХ РОЗЛАДАХ
Основні параноїдні синдроми — манію переслідування і манію величі. Характерна для паранойяльної особи схильність до цих маній обумовлює нездатність до зав'язування зв'язків з іншими людьми і соціальну відчуженість, а також відображає дифузну особової ідентичності, коли людині стає важко розрізняти, що відноситься до власної особи, а що — ні.
Суть манії переслідування — підозра оточуючих в зловмисності. Тому параноїк багато часу витрачає на виявлення "ворогів", що стежать за ним, підслуховуючих його розмови і т.п
Манія величі виявляється в приписуванні собі талантів і здібностей, що раніше не помічаються. Параноїки такого типу звичайно видають себе за винахідників, роботи яких покликані вирішити глобальні проблеми миру, або творців месіанських теорій, здатних врятувати мир.
Консультант, зустрівшися з параноїдним клієнтом, повинен бути готовий до його недовір'я і ворожості. Такі клієнти постійно "перевіряють", наскільки можна довіряти консультанту. Недовір'я і ворожість досить неприємне, і їх подолання є найважливішою умовою в роботі з параноїдними клієнтами. Перш за все консультант повинен мати на увазі, що параноїки схожим чином поводяться зі всіма людьми. Відповідне розуміння допомагає консультанту зберегти самовладання, не вдаватися до надмірного захисту і не прагнути "перемогти" клієнта. Працюючи з параноїдними клієнтами, слід дотримувати певну дистанцію, тому що дуже швидке або надмірно глибоке "вторгнення" викликає у них неприязнь.
Недосвідчений консультант може почати дискутувати або сперечатися з параноїком з приводу обгрунтованості його маній, намагаючись призвати на допомогу логічні аргументи. Дискусія безглузда, оскільки параноїдному клієнту чужа мова логіки. В спілкуванні він користується параноїдальними метафорами. Нарешті, в задачу консультанта не входить визначення правдоподібності виказуваних клієнтом мети. Значно важливіше сам факт наявності манії і упевненість клієнта в своїй правоті.
У будь-якому випадку консультант повинен пам'ятати, що він зіткнувся не з манією, яку треба усунути, а з людиною, що "породила" цю манію.
Категория: Психология | Добавил: Admin (25.03.2008)
Просмотров: 889 | Рейтинг: 0.0/0 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2016
Сайт управляется системой uCoz