Корекція самооцінки і рівня домагань молодшого школяра - Психология - Каталог рефератов - Рефераты на отлично
Четверг, 08.12.2016
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 599

Главная » Статьи » Психология

Корекція самооцінки і рівня домагань молодшого школяра
Самооцінка пов'язана з характером уявлень про себе. Треба допомогти дитині усвідомити влвсні потреби, наміри, бажання, сприяти утворенню адекватнорго самооцінювання і рівня домагань.
Поступово пізнаючи себе, школяр виявляє сильні і слібкі сторони своєї особистості, порівнює уявлення про себе з оцінковими судженнями навколишніх. На цій основі закладається його самооцінка, яка визначає характер почуття вияву гідності. Якщо самооцінка адекватна, тобто збігається з тим, якою дитина є насправді, почуття власної гідності виражається в таких якостях особистості, як самокритичність, чесність, порядність, справедливість. якщо самооцінка завищена, то почуття власної гідності переростає в пихатість, зарозумілість. Занижена самооцінка породжує зневіру у всоїх силах і можливостях, схильність до пристосування і, врешті решт, може призвести до втрати людської гідності.
Деформація ставлення до своєї гідності в багатьох випадках зумовлена помилками сімейного виховання. Це трапляється коли дитину надмірно хвалять або сварять. Щоб сформувати адекватне усвідомлення власної гідності, необхідно розвивати потребу молодшого школяра в самовихованні, прагнути до самовдосконалення.
1. формування практичних навичок і умінь культурної поведінки
2. розвиток умінь справедливої оцінки своїх і чужих вчинків
3. розвитов умінь школяра працювати за планом, ставити перед собою конкретні завдання, виконувати їх.
4. розкрити перед учнем можливість їхньої особистої участі в суспільно корисних справах.
5. проводити уроки зразкової поведінки, змагання, конкурси.
Все це має спонукати учня до самоаналізу, самопізнання, забезпечення формування мотивації до самовиховання.
Категория: Психология | Добавил: Admin (25.03.2008)
Просмотров: 1154 | Рейтинг: 0.0/0 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2016
Сайт управляется системой uCoz