Психокорекцій на робота практичного психолога з соціально-дезадаптованими підлітками. - Психология - Каталог рефератов - Рефераты на отлично
Суббота, 03.12.2016
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 599

Главная » Статьи » Психология

Психокорекцій на робота практичного психолога з соціально-дезадаптованими підлітками.
Підліткова криза проходить в з етапи
1. етап ¬ передкритичний: ломка стереотипів поведінки
2. етап ¬ кульмінаційнийнайяскравіший пряв у 13 років
3. етап – посткритичний: побудова нових структур і нове усвідомлення себе.
Праця над формуванням самосвідомості і сприйняття своєї зовнішності.
Ознаки кризи:
 гіпертрофічне намагання самоствердитися
 протистояння носить гіпербалізований характер і доходить до ворожості
 грубість до батьків
 виражається соціаольна дезадаптація
Корекційна робота:
 надання розуміння того, що з ними відбувається (груповий тренінг)
 розвиток повноціного спілкування з ровесниками
 роз’яснення батькам, що з ними відбувається

1. розвиток нового рівня мислення, логічної пам’яті, вибірковості уваги, етюди, груповий тренінг
2. розвиток здібностей, інтересів, хобі
3. розвиток інтересу до себе, формування первинних навичок самоаналізу. Бібліотерапія, казкотерапія і ведення щоденника.
4. розвиток почуття дорослості і адекватних форм особистісної автономії. Тренінг.
5. розвиток почуття власної гідності і внутрішніх критеріїв самооцінки. Робота з батьками про те, чим займається дитина, цензура фільмів, робота з педагогами, перегляд вистав, фільмів – альтернативні методи
6. розвиток формування навичок особистісного спілкування
7. розвиток моральних почуттів і форм співчуття і співпереживання іншими людьми. Рекомендації проводити багато вечорів з врахуванням традицій.
8. розвиток уявлень про зміни пов’язані з статевим дозріванням. Лекторії заборонені. Тренінгові робота (10-15хв. Розповідь, а потім програються певні моменти для встановлення рамок сексуальності).
9. розвиток почуття дорослості у 3-х сферах: в соціальні, в інтелектуальні, і розвиток наслідків і орієнтації на справах чоловіка і жінки. Пік дорослості 12-13років.,
перші ознаки проявляються в негативізмі до тих хто менше і тих хто старший,12-13р. дитини не визнає маму: кричить, ігнорує, відмовляється від материнських ласк. В 13-14р визнання батьком дитини.
Елементом соціальної дорослості: прагнення оволодіти засобом дорослості. Інтелектуальна зрілість: бажання бути компетентним в чомусь.

Категория: Психология | Добавил: Admin (25.03.2008)
Просмотров: 609 | Рейтинг: 4.0/1 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2016
Сайт управляется системой uCoz