Гострі кризові стани - Психология - Каталог рефератов - Рефераты на отлично
Среда, 07.12.2016
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 599

Главная » Статьи » Психология

Гострі кризові стани
Криза — стан, що виникає, коли рішення життєво важливим проблеми за допомогою звичних методів виявляється неможливим. Криза характеризується досить гострою течією, зміною поведінки, суб'єктивним переживанням відсутності допомоги, загрози і небезпеки.
Переживання при гострих кризових станах
* Безнадійність, безцільність, спустошеність, відчуття тупика. * Безпорадність. * Відчуття власної неповноцінності (коли людина себе низько оцінює, вважає нікчемним...)
* Відчуття самотності (ніхто тобою не цікавиться, не розуміє тебе).
* Швидка зміна відчуттів, мінливість настрою. Надії швидко спалахують і гаснуть.
Суїцидні наміри дають можливість запідозрити наступні ознаки:
* Відсутність інтересу до чого-небудь.
* Нездатність планувати свої вчинки в поточній життєвій ситуації.
* Суперечність, подвійність намірів. Людина виказує бажання померти і, в той же час, просить про допомоги. Наприклад, людина може сказати: "Я, власне, не хотів би вмирати, але не бачу інший вихід".
* Розмови на теми про самогубство, підвищений інтерес до різних сторін самогубства (випадки, способи...).
* Міркування про відсутність значення життя.
Особливості консультування при суицидных намірах
Консультант, що зустрічається з клієнтами, що мають суицидные наміри, перш за всі зобов'язаний проаналізувати власні установки і відчуття по відношенню до самогубства, знать їх наперед. В роботі ніколи не слід приховувати свої справжні відчуття. Добрій контакт з консультантом може бути найміцнішою ниткою, що пов'язує що втратив надію людину з життям. бесіда про відчуття, що підштовхують до самогубства, зменшує вірогідність реалізації спонук. Тому консультант не повинний ухилятися від обговорення з депресивними клієнтами проблеми самогубства. З такими клієнтами потрібно частіше зустрічатися.
6. Консультант повинний звертати увагу суицидного клієнта на позитивні аспекти в його житті. Напріклад: "Ві згадували, що раніше багато кому цікавилися. Розкажіть про свої пристрастиях або "Завжді є" ради чого жити. Що Ві думаєте про це?". Такі питання допомагають клієнту знайти ресурси для подолання важкого етапу життя.
7. Дізнавшися про намір клієнта зробити самогубство, не слід панікувати, намагатися відвернути його якимсь заняттям і вдаватися до морализированию ("Від цього ніщо не зміниться", чи "Знаєте Ві, що всі релігії рахують самогубство найбільшим гріхом?"). Така тактика лише переконає клієнта, що його ніхто не розуміє і консультант — теж.
8. Фахівець повинний привернути до роботи з клієнтом між консультативними зустрічами значущих для нього людей (близьких, друзів).
9. Клієнт повинний мати нагоду у будь-який годину подзвонити консультанту, щоб тієї міг контролювати його емоційний стан.
Категория: Психология | Добавил: Admin (25.03.2008)
Просмотров: 1172 | Рейтинг: 4.5/2 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2016
Сайт управляется системой uCoz