Понедельник, 06.05.2024
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 603

Главная » Статьи » Экономика

СУТНІСТЬ ПЛАНА МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО МІСЦЕ В БІЗНЕС-ПЛАНІ БАНКУ.
1.Словник-довідник “Банківська справа” пропонує таке визначення поняття “маркетинг” : “Маркетинг – комплексна система організації й збуту продукції, орієнтована на задоволення потреб споживачів і одержання прибутку на підставах дослідження й прогнозування ринку.” [1,83-84]
2.За сучасних умов маркетинг є необхідним елементом успішного налагодження підприємницької діяльності в різних галузях. Особливим різновидом маркетингу є банківський маркетинг, який має на меті вирішення наступних завдань :
•встановлення існуючих і потенційних ринків банківських послуг;
•вибір конкретних ринків і встановлення потреб замовника;
•встановлення довго- й короткотермінових цілей для розвитку існуючих і нових видів послуг;
•запровадження нових видів послуг у практику й контроль банку за реалізацією програми впровадження.
3.Ефективне подолання всіх цих проблем вимагае від банку розробки та втілення в життя бізнес-плану, зокрема такого його елементу як план маркетингу. “Бізнес-план — це документ, що описує всі основні аспекти майбутнього комерційного підприємства, аналізує всі проблеми, з якими воно може стикнутися, а також визначає способи вирішення цих проблем. Вірно складений бізнес-план зрештою відповідає на питання — чи варто взагалі вкладати гроші в цю справу та чи дасть вона прибутку?” [4,32].
4.У складанні бізнес-плану особисто беруть участь керівники банку.Моделюючи майбутню діяльність банку, вони водночас перевіряють свої задуми. Крім того, до формування бізнес-плану можуть бути залучені експерти.
5.Бізнес-план є перспективним документом, його складають на 3-5 років. Основні показники для першого року роблять у щомісячній розбивці, для другого року – в щоквартальній і лише починаючи з третього року можна обмежитися річними показниками.
6.До основних елементів бізнес-плана банку належить план маркетингу, що обов`язково вміщує наступні положення :
7.Схема поширення банківських продуктів, тобто надання послуг, які пропонує даний банк;
8.Ціноутворення, тобто формування цін на банківські послуги;
9.Реклама.
10.Методи стимулювання попиту на послуги даного банку.
11.Формування громадської думки про банк та його комерційну діяльність.
12.Розробляючи план маркетингу, банк намагається знайти відповіді на такі питання :
•Як буде реалізуватися банківський продукт?
•Як буде визначатися відсоток по кредитах, які надає банк?
•Який рівень прибутковості на вкладені кошти банк планує реалізувати?
•Як буде організовуватися реклама й скільки на неї треба виділяти?
•В який спосіб банк домагатиметься зростання клієнтури – за рахунок створення нових філій чи за рахунок пошуку нових форм залучення клієнтів?
•Як буде організовано службу сервіса й скільки на це буде потрібно коштів?
•Як домагатися доброї репутації банку в очах громадськості?
13.Характеризуючи бізнес-план АКБ “Україна”, розроблений на 1997-2000 рр., А.В.Калина та А.А.Кощеєв зауважують, що в ньому “…визначені стратегічні завдання, вирішення яких зміцнить базу банківського капіталу. Це кардинальне поліпшення процесу кредитування, забезпечення ефективнішого управління кредитним ризиком, підсилення управлінського контролю за операціями банку й діяльністю його філій; наданння клієнтурі різноманітних і високоякісних банківських послуг і розширенння на цій підставі бази фінансово стабільних клієнтів.” [2,46]

Категория: Экономика | Добавил: goodref (29.05.2008)
Просмотров: 738 | Рейтинг: 0.0/0 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляется системой uCoz