Воскресенье, 29.12.2024
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 603

Главная » Статьи » Психология

Діяльність
Діяльність – специфічно людська, регульована свідомістю активність, що породжується потребами і спрямована на пізнання і перетворення довкілля і самої людини. Основні компоненти структури діяльності : спонукання до дії, елементи діяльності, процеси діяльності,засоби діяльності, види діяльності. Будь-який вид діяльності пов’язаний з рухами. Рух – це фізіологічна функція живого організму. Розумова діяльність поділяється на : перцептивну (за її допомогою формується цілісний образ сприйняття предметів або явищ); мнемічну ( яка входить до складу діяльності запам’ятовування, збереження та пригадування); мислительну( за допомогою якої відбувається розв’язування мислительних задач);імажинітивну (діяльність уяви в процесі творчості ). Кожна дія складається із системи рухів або операцій, підпорядкованих певній меті. Операції характеризують частковий бік виконання дій, вони мало усвідомлюються або ж зовсім не усвідомлюються. Операції можуть виникати в результаті адаптації, безпосереднього наслідування або шляхом автоматизації дій. За ступенем усвідомлення цілей і наслідків дії поділяються на імпульсивні та вольові Сукупність дій, які об’єднані спільною метою і виконують певну суспільну функцію, складає діяльність. Кінцевим результатом діяльності постає мета, яка може являти собою створюваний людиною реальний предмет, знання, навички, уміння, результат. Складовим діяльності є дії та операції, що співвідносяться з потребами, мотивами, цілями. Загальну структуру діяльності характеризують також засоби діяльності : суб’єкт діяльності, процес діяльності, предмет діяльності, умови Діяльності, продукт Діяльності. Потреба – висхідна форма активності живих істот, динамічне утворення, що організує й спрямовує пізнавальні процеси, уяву там поведінку; основна рушійна сила розвитку людини. Мотив – те, що спонукає людину до діяльності і надає цій діяльності осмисленості. ( усвідомлена потреба стає мотивом поведінки). Ціль ( мета ) - усвідомлений образ бажаного результату, на досягнення якого спрямована дія людини. Види діяльності : гра, навчання, праця, спілкування. Ігрова діяльність : а) у дорослих – ділові ігри ( аматорство, професійна діяльність ); б) у дітей – ігри, спрямовані на функціональне задоволення; рольові ігри, ігри за правилами. Навчальна діяльність : учіння, та викладання. Викладання – це цілеспрямований вид Д, здійснюваний педагогом, організатором педагогічного процесу. Учіння – це цілеспрямоване засвоєння знань, умінь, навичок, соціального досвіду, з метою використання їх у практичному житті. Праця: репродуктивна, продуктивна ( за алгоритмом ), творча. Праця – це цілеспямована Д людини на перетворення і освоєння природних і соціальних сил, з метою задоволення потреб. Спілкування – це складний багатоплановий процес встановлення і розвитку контактів між людьми. У спілкуванні розрізняють такі взаємопов’язані аспекти : комунікативний, інтерактивний ( обмін діями ), перцептивний ( взаємосприймання і встановлення взаєморозуміння партнеів ). Засоби діяльності : суб’єкт Д, процес Д, предметД, умови Д, продукт Д.
Категория: Психология | Добавил: Admin (09.03.2008)
Просмотров: 6948 | Комментарии: 5 | Рейтинг: 3.8/19 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 2
2 ura  
0
нормальльно

1 ТАРАС  
0
непрочитав

Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляется системой uCoz