Воскресенье, 29.12.2024
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 603

Главная » Статьи » Психология

Чотири фактори, що впливають на формування здібностей
Чотири фактори, що впливають на формування здібностей : - задатки, - виховання, - середовище географічне, соціальне і домашнє, - особисте прагнення до самовдосконалення. Здібність – це синтез властивостей людської особистості, що відповідає вимогам діяльності і забезпечує високі досягнення в ній. Кожна здібність має свою структуру, в якій можна розрізнити : опорні та провідні властивості. Структура здібностей залежить від розвитку особистостей. Здібності людини є її істотними властивостями та виявляються в діяльності, в праці. Здібності – це своєрідні властивості людини, її інтелекту, що виявляються в навчальній, трудовій, науковій та ін.діяльності і є необхідною умовою її успіху. Здібності – це такі психологічні особливості людини, від яких залежить опанування знань, умінь та навичок, але які, проте не є знаннями, уміннями, або навичками. Здібності – це індивідуально-психологічні особливості особистості, які є умовою успішного здійснення певної діяльності і які визначають відмінності в оволодіннінеобхідними їй знаннями, уміннями та навичками. Існують 2 рівні розвитку здібностей : реподуктивний і творчий. Найвищий рівень розвитку і прояву здібностей називається талантом і геніальністю. За спрямованістю здібності поділяються на загальні та спеціальні. Загальні – така система індивідуально-вольових властивостей особистості, яка забезпечує відносно легку і продуктивну діяльність в опануванні знаннями. Спеціальні здібності – це така система властивостей особистості, яка допомогає діяльності досягти високих результатів у певній спеціальній сфері. До основних пед. здібностей належать наступні : експресивні, дидактичні, перцептивні, наково-педагогічні, авторитарні, комунікативні, особистісні, організаторські, конструктивні, гностичні, мажорні, психо-моторні. Природною передумовою здібностей є задатки. Вони можуть розвиватися в процесі навчання, виховання і трудової діяльності. Задатки насамперед виявляються у схильностях до певного виду діяльності або у підвищеній допитливості до всього, тому схильності, це перша і найбільш рання ознака здібності, яка народжується. Педагогічні здібності, їх наявність чи відсутність визначається за наступними ознаками : - стійка схильність до пед.діяльності; - спостережливість; - пед.умова. Учителі мають вирізнятися ораторськими здібностями. Тільки він може багато змінити в дитині. Здібності пов’язані з переконанням, з почуттями, вольовими якостями, працювитістю, вимогливістю до себе. На першому етапі розвитку здібності мають репродуктивний і наслідувальний характер. Для 2-ого етапу характерні творчі елементи діяльності, самостійність у постановці та вирішення питань. Тут створюються внутр.передумови для саморозвитку.
Категория: Психология | Добавил: Admin (10.03.2008)
Просмотров: 6296 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 3.5/4 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляется системой uCoz