Суббота, 04.01.2025
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 603

Главная » Статьи » Психология

Охарактеризуйте культурно-історичну концепцію Л.С. Виготського
Виготський розробив учіння про вік, як одиницю аналізу дитячого розвитку, він виявив і сформулював закони психічного розвитку дитини. Він ввів поняття соц. ситуація розвитку – специфічна для кожного віку між дитиною і соц. середовищем. Взаємодія дитини зі своїм соц. оточенням, що навчає її і визначає той шлях розвитку, що призводить до виникнення новоутворень.
Особливості дитячого розвитку за Виготським: 1)циклічність – розвиток має складну організацію у часі, цінність кожного року або місяця визначається тим, яке місце він займає в циклах розвитку. 2) нерівномірність – різні сторони особистості втому числі психічні функції, розвиваються не рівномірно, тому на кожному віковому етапі відбувається перебудова їх зв’язків і зміни співвідношення між ними. Розвиток окремих функцій залежить від того, до якої системи міжфункційних зв’язків вона включена. Період коли функція домінує – період найінтенсивнішого оптимістичного розвитку. У ранньому дитинстві – сприймання, у дошкільному віці – пам’ять, у молодшому шкільному – мислення. 3)метаморфози – розвиток не зводиться до кількісних змін – це ланцюг змін якісних перетворень однієї форми в іншу. Дитина не схожа на маленького дорослого, який мало знає і вміє і постійно набуває досвіду. Психіка дитини своєрідна на кожній віковій сходинці, вона якісно відрізняється від того, що було раніше і що буде потім. 4)поєднання еволюції і енволюції - процеси зворотного розвитку ніби вплітаються до перебігу еволюції. Те що розвивалось на попередньому етапі – втрачається або перетворюється. Якщо інволюційні процеси запізнюються, спостерігається інфантелизм.
Кризові вікові періоди за Виготським: 1)криза новонародженості – 2міс; немовлячий вік – криза одного року. 2)раннє дитинство – 1-3 роки; криза трьох років. 3)дошкільний вік – 3-7 років; криза семи років.
4)шкільний вік – 8-12 років; криза 13 років.
5)пубертатний вік – 14-17років; криза 17років.


Категория: Психология | Добавил: Admin (20.03.2008)
Просмотров: 1335 | Рейтинг: 0.0/0 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2025
Сайт управляется системой uCoz