Суббота, 04.01.2025
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 603

Главная » Статьи » Психология

Наука психологія
Психологія, яка вирішує проблему вивчення проблеми людини, дуже розгалужена. В самій психологічній науці можна виділити прикладні, загальні, спеціальні, фундаментальні науки. За висловлюванням Виготського, педагогічну психологію слід розглядати, як самостійну гілку самостійної науки. За визначенням Зімньої, педагогічна психологія вивчає умови і фактори, формування психічних новоутворень під впливом освіти. ПП – наука, яка вивчає психологічні закономірності навчання і виховання. За визначенням Нємова, ПП вивчає форми і методи управління розумової діяльності учнів в процесі навчання і виховання. ПП вивчає закономірності формування пізнавальних процесів, вольової активності і самостійності в учбовій і громадській діяльності; вивчає питання психології праці вчителя, взаємовідносин педагога з учнями і учня в шкільному колективі. ПП вишуковує надійні критерії розумового та психічного розвитку людини та визначає умови, при яких досягається цей розвиток в процесі навчання і виховання. Предметом ПП є факти, механізми, закономірності, засвоєння соціо-культурного досвіду людиною. Наслідком якого є інтелектуальні і особистісні зміни в людині. ПП вивчає суб’єктів освітньої взаємодії. Психологічні закономірності і психологічні механізми – предмети ПП. Завданням ПП : 1. Виявлення механізмів і закономірностей засвоєння особ-тю соціокультурного досвіду, особливостей його структурування, збереження в індивідуальній свідомості та викор.у різних ситуаціях.2. розкриття механізмів і закономрностей вапливу навчання та вихов. на інтелектуальний та особистісний розвиток люд. 3. Виявлення звязку між рівнем інтелект-го та особистісного розвитку люд. і формами, методами навчання та вихов. 4. Встановлення особливостей організації та управління навчальною дія-тю, виявлення їх впливу на інтелектуальний, особистісний розвиток та навчально-пізнавальну активність люд. 5. Вивчення психологічних засад педагогічній дія-ті. 6. Виявлення механізмів і закономірностей розвмвального навчання. 7. Встановлення закономірностей, умов, критеріїв розвитку теоретичного мислення, засвоєння знань, формування на їх основі операційного складу дія-ті у процесі розв’язання різноманітних завдань. 8. Виявлення психологічних засад визначення рівня та якості засвоєння матеріалу та його відповідальності освітнім стандартам. 9. Розробка психолог-х засад удосконалення навчально-виховного процесу на всіх рівнях освітньої системи. Проблеми ПП.: 1)проблеми визначення сензитивного періоду в розвиткові дитини, оптимальний період початку і доцільність припинення інтенсивних, навчальних і виховних впливів специфічного роду; 2)проблема зв’язку пед.впливу і психічного розвитку дитини; 3)проблема співвідношення навчання і виховання; 4)проблема зв’язку між дозріванням і навчанням, між задатками і здібностями; 5)проблема генотипу і середовища (співвідношення ) в психолог. характеритстиці і поведінці дитини; 6)проблема скритого періоду розвитку і відкритого прояву його результатів; 7)проблема дитячої обдарованості; 8)проблема занедбаних дітей; 9)проблема готовності дітей до навчання в школі; 10)проблема індивідуалізації в школі; 11)проблема адаптації і реабілітації дітей; 12)проблема оптимальної психологічної підготовки вчителя і вихователя.
Категория: Психология | Добавил: Admin (20.03.2008)
Просмотров: 789 | Рейтинг: 0.0/0 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2025
Сайт управляется системой uCoz