Одним з можливих методом дії на організацію є організаційне консультування (загальна мета - допомогти групам людей в організаціях налагодити ефективнішу взаємодію) - комплекс заходів, організованих консультантом, які допомагають клієнту сприйняти, зрозуміти і відреагувати на процеси, що відбуваються в оточенні клієнта. Якщо говорити конкретніше, то можна розглянути, наприклад, такі положення: 1. Менеджери не завжди знають, що саме є неправильним і проблематичним, а значить, не знають, якого роду допомога їм потрібна. 2.Організація здатна бути ефективнішою і в цілому відрізняється конструктивним настроєм на поліпшення. 3. Зовнішні консультанти не можуть знати або розуміти організаційну культуру і не знають, що саме виявиться сприятливим; тому вони повинні співробітничати з тими, хто в цьому розбирається. 4. Відповідальність за дії і ухвалення рішень покладається на клієнтів. З наслідками своїх рішень їм самим доведеться жити. 5.Роль процесуального консультанта зводиться до передачі клієнту ефективних діагностичних і процесуальних навиків. Якщо розглядати складові організаційного консультування, то спершу необхідно вибрати людські процеси, що відбуваються в межах організації (наприклад, комунікації; ухвалення рішень; рішення проблем; міжгрупова кооперація; лідерство; міжособові відносини і т.п.). Оцінюючи, головним чином, людські процеси, консультант проходить через наступні стадії: 1.Встановлення контакту - становлення і узгодження офіційного (тимчасові рамки, розклад консультацій, розцінки і т.п.) і психологічного (ролі, вимоги, долі участі і т.п.) контакту. 2.Вибір місця і методу - узгодження фокусу роботи (індивідуальний менеджер, робоча група, відділ і т.п.) і методики (індивідуальні і групові інтерв'ю, спостереження і т.п.). 3.Збір даних - застосування узгодженого діагностичного методу (беруть участь як консультант, так і працівники клієнта). 4. Втручання - здійснити зміни в процесах організації і за допомогою цього поліпшити здатність організації самостійно справлятися з процесуальними проблемами. 5. Оцінка - підрахунок придбань (зміна цінностей і навиків в управлінні людським процесом). Загальна користь, яку витягує організація з тренінгової діяльності, виявляється в задачах: 1.розвивати професійні навики службовців і сприяти їх підтримці в робочому стані; 2.стежити за тим, щоб службовці постійно розширювали об'єм наявних знань і навиків; 3.укріплювати мотивацію службовців; 4.збільшувати продуктивність праці; 5.стимулювати поліпшення якості роботи; 6.покращувати якість продукції, що випускається; 7.робити обслуговування клієнтів якіснішим і т.д.