Вторник, 07.01.2025
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 603

Главная » Статьи » Психология

Консультування немотивованих клієнтів
Якщо «немотивований» клієнт змушений з якихось причин відвідувати консультанта, то, як правило він своє небажання підтримувати контакт виражає по-різному – пропускає зустрічі, спізнюється, відмовляється взяти на себе частину відповідальності за процес консультування. Особливо часто свій опір виражає мовчанням, для консультанта воно є особливо «голосним». Інколи клієнт крутить ґудзик і всім своїм виглядом засвідчує, що він просто відсиджується в кабінеті. Але може й заявити прямо: «Приходити сюди й проводити з Вами час – не моя ідея». Часто консультант змушений надавати допомогу особам котрі не самі звернулися за нею, а яких направив вчитель, лікар, батьки. Обов’язок допомагати людині, яка цього не бажає, викликає стрес, нерідко суперечить світогляду консультанта. В таких випадках Кеннеді пропонує скористатися терапією реальності, тобто, якщо неможливо змінити обставини, слід відмовитися від своїх принципів. Реальна, хай навіть незначна допомога, дійсно може виявитися дуже ефективною.
Зустрівшись з «немотивованим» клієнтом, консультант повинен приймати його таким, яким він є, тобто як незацікавлену в консультуванні людину. У цьому й полягає шлях до успішного консультативного контакту. Якщо консультант намагатиметься «перемогти», примусити співпрацювати, значить він не розуміє клієнта.
Небажання слід трактувати настільки ж серйозно, як і будь-яку іншу настанову: треба поставитися з розумінням, але одночасно показати, що і консультант не зацікавлений примусово працювати на благо клієнта. Можна багатопланово і серйозно пояснити клієнту суть і можливості консультування. Якщо не нав’язувати допомогу клієнту будь-якою ціною й особливо проти волі, можливо, мотивація клієнта почне змінюватися й з’являться причини для виникнення продуктивного консультативного контакту. Однак консультант повинен спокійно і без постійного самозвинувачення допустити й те, що немотивований клієнт залишиться лише формальним клієнтом, бо інакше останній взагалі припинить відвідування консультацій.
Категория: Психология | Добавил: Admin (25.03.2008)
Просмотров: 2087 | Рейтинг: 0.0/0 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2025
Сайт управляется системой uCoz