Вторник, 07.01.2025
Рефераты на отлично
Меню сайта
Категории рефератов
Аудит
Банковское дело
БЖД
Биология
Бухгалтерский учет
Военная кафедра
География
Государственное управление
Иностранные языки
История
Информатика
Культура
Литература
Логика
Маркетинг
Музыка
Педагогика
Политология
Право
Психология
Религия
Социология
Философия
Финансы
Экология
Экономика
Наш опрос
На какую тематику рефератов нужно побольше
Всего ответов: 603

Главная » Статьи » Психология

КОНСУЛЬТУВАННЯ АСОЦІАЛЬНИХ ОСІБ
Консультант повинен знати, що асоціальна особа — це не просто інша людина. Вона кардинально відрізняється від інших — відношенням до себе і іншим людям, метою життя. MacKinnon і Michols (цит. по: Kennedy, 1977) указують:
Асоціальна особа нетерпляча, орієнтована на сьогохвилинне задоволення, керується безпосередніми спонуками і не в змозі терпіти затримку в задоволенні потреб. Вона може вкрасти тому що в даний момент не має з собою грошей або просто не хоче утрудняти себе отриманням бажаного законним способом. Від асоціальних дій не утримує і загроза покарання. Імпульсній в задоволенні потреб супроводять напади агресивності в ситуаціях фрустрации. Через відсутність емпатії агресивним реакціям властиві жорстокість, навіть садизм. Асоціальні індивіди можуть тільки брати від інших, але нічим не хочуть жертвувати, і це породжує сімейні нелади. Вони орієнтуються виключно на себе і не сприймають інших людей як мають права і відчуття. Інші люди для них тільки засіб досягнення власної мети. Асоціальна особа нерідко паразитує на оточуючих, використовуючи свою зовнішню привабливість. Через перераховані причини консультанту важко проявляти эмпатию до таких клієнтів, а їх нездатність встановити близькі і осмислені відносини перешкоджає отриманню користі від консультування і психотерапії. Проте, беручи до уваги нескінченну дріб'язковість відчуттів асоціальної особи, консультант не повинен поспішно звинувачувати себе, коли не вдається налагодити з нею емоційний контакт.
Асоціальні особи рідко потрапляють до консультанта за власним бажанням. Звичайно їх направляє школа або інші організації, тому консультанту спочатку слід з'ясувати причини приходу клієнта на консультування. Встановлювати контакт з асоціальними клієнтами, як згадувалося вище, дуже важко, тому що вони привносять свій повсякденний стиль життя і спілкування в консультування. З самого початку консультування такі клієнти мають схильність одурювати консультантів, особливо недосвідчених, своєю зовнішньою чарівливістю і уявною доброзичливістю, умінням підлеститися. Консультант в прагненні допомогти може перестаратися і зробитися об'єктом маніпуляції клієнта. В цьому значенні для недосвідченого консультанта асоціальна особа представляє небезпеку.
При роботі з асоціальними клієнтами консультанту дуже важливо у будь-який момент ідентифікувати свої відчуття і покладатися на них, тому що цей єдиний засіб уникнути маніпуляцій з боку клієнта і виконувати роботу, не звертаючи уваги на великі труднощі.
Категория: Психология | Добавил: Admin (25.03.2008)
Просмотров: 1266 | Рейтинг: 0.0/0 |

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама

IXI - приятная реклама
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2025
Сайт управляется системой uCoz