психокорекція міжособистісних відносин у підлітковій групі
умови, що забезпечують успіх педагогічної діяльності. 1. опора на особистісні схильності та інтереси, загальні оцінки і судження у формуванні позитивних взаємовідносин 2. забезпечити на початковому етапі важковиховуваних підлітків в загальну для всього класу діяльність, де він зможе проявити свої сили і можливості, у спільні діяльності з дисциплінованими дітьми. При втечі зі школи необхідно звернути увагу на проведення вільного часу, особливо у вихідні і передвихідні дні. Більше злочинів здійснюється групою, на чолі якої є лідер, тому працювати потрібно з лідером, як формальним так і неформальним. При роботі з групою не можна розбивати дружні, неофіційні зв'язки, краще їх перетворити в колективні. Напр. задіяти всю групу в діяльність підліткового клубу. знецінення авторитету лідера, внаслідок чого група розпадається, а сам лідер переоцінює стиль свого життя, переглядає коло своїх друзів. довго без лідера група не існує, тому необхідно проводити профілактичну роботу. переорієнтація групи за допомогою лідера, шляхом впливу через нього на групу. переорієнтація групи шляхом ізоляції лідера(коли група не згуртована, не досить педагогічно запущена). включення групи в колектив з позитивною направленістю.